Niedziela, 20.08.2017, imieniny: Bernarda, Sabiny, Samuela

Lubelska.TV NA ŻYWO

  • 28.04.2017, 12:48 (aktualizacja 17.08.2017 11:06)
  • Rafał Pop



W razie jakichkolwiek problemów z powyższym playerem podajemy link do drugiego : 

Lubelska.TV ( drugi player )

 

Nasz program jest pokazywany strumieniowo. Oglądaj już dziś!

Serwer streamingowy video we współpracy z serwisem:

http://nadaje.com/

http://nadaje.com - audio & video streaming
http://serwery.nadaje.com
http://video.nadaje.com
http://radio.nadaje.com
http://portalmedialny.pl

W razie problemów z odtwarzaniem prosimy o instalacje/aktualizację oprogramowania Adobe Flash Player (https://get.adobe.com/pl/flashplayer)

Minimalna prędkość łącza umożliwiająca płynne odtwarzanie strumienia wideo to 8mb/s ( mniejsza przepustowość skutkować może przerywaniem transmisji wideo).

Rafał Pop
Podziel się:
Oceń:

Komentarze (44)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe, naruszające regulamin będą usuwane.

Nadaje Broadcasting
Nadaje Broadcasting 17.08.2017, 21:22
Tak, niedzielny mecz będzie transmitowany w PPV. Zapraszamy do zakupu tokenów dostępowych na stronie:
https://nadaje.com/p…
Gall Anonim
Gall Anonim 17.08.2017, 18:11
Witam.
Czy mecz polfinalowy ostrowia motor bedzie transmitowany?
ewaewaewa
ewaewaewa 17.07.2017, 08:44
Nie wiem na czym inni oglądają, ale u mnie wczoraj było IDEALNIE, żadnych przerw, żadnych trudności z logowaniem. Świetna jakość przekazu.
Niestety zanosi się na to, że jeszcze w kolejnym roku będziemy oglądać w Lubelskiej.tv mecze wyjazdowe naszego zespołu.
bazyl
bazyl 16.07.2017, 20:08
Piękne spotkania i piękna transmisja.Czasem coś przycięło, ale cała reszta na duży "plus". Dzięki "lubelska tv". Szkoda tylko że chłopaki tak późno znaleźli te przełożenia w Ostrowie... Pozdro:-)
Zyga
Zyga 26.06.2017, 17:59
Dobra strona !!!
Zyga
Zyga 26.06.2017, 17:55
Pozdrawiam z Krosna !!!!!
piotr
piotr 11.06.2017, 19:25
dziekuje lubelskiejtv za transmisje. Co do meczu to wiedzialem ze to bedzie mecz prawdy pokazujacy sile obu druzyn, jednak nie spodziewalem sie czegos takiego... poza Miesiacem i Lambertem poprostu nie ma druzyny. Jelen... zwyczajnie WSTYD kapitanie jezdzacym w Ekstralidze , WSTYD. Nie rozumiem rowniez dlaczego Lambert jedzie za Stasia a nie za cieniutkiego w tym roku Kuciapke.Ciesze sie ze nie pojechalem do Gniezna i czekam na kolejne transmisje
suchy
suchy 11.06.2017, 19:33
Nie rozumiem rowniez dlaczego Lambert jedzie za Stasia a nie za cieniutkiego w tym roku Kuciapke - bo Śledź nie mysli
Zbigniew
Zbigniew 11.06.2017, 18:53
Brawo TV Lubelska Kibic z Ostrowa
suchy
suchy 11.06.2017, 17:59
ale baty będą dzisiaj !!!
fenomen
fenomen 11.06.2017, 17:57
Stacho Burza nawija jakby był wielokrotnym mistrzem swiata.
Paweł
Paweł 11.06.2017, 17:33
Dziękujemy za relacje na Żywo!
Adaś
Adaś 11.06.2017, 17:17
Transmisja na żywo to mistrzostwo ,jestem pod wrażeniem.
Przemo
Przemo 3.06.2017, 21:10
Brawo Motor.....pozdroeienia z Eindhoven
ewaewaewa
ewaewaewa 3.06.2017, 21:01
Ogromne podziękowania dla Stasia Burzy i Pawła Miesiąca. Superowe ścigańie.
Adam
Adam 3.06.2017, 19:56
Super
Xxx
Xxx 27.05.2017, 15:52
Juteo o 12 retransmisja z Rawicza. Uczymy sie czytac ze zeozumieniem :) pozdrawiam.
Bazyl
Bazyl 21.05.2017, 21:01
Dziękujemy "Lubelska tv" za transmisję i pozdrawiamy z dalekiej Norwegii.:)
Marcin
Marcin 21.05.2017, 20:55
Profesjonalna transmisja, pozdrawiam!
Sędzia Kalosz
Sędzia Kalosz 21.05.2017, 20:31
Bardzo fajna transmisja. Tak trzymajcie!
Kibic
Kibic 21.05.2017, 18:59
GTM Start do boju!
Mietas
Mietas 21.05.2017, 18:54
Marek Kępa startrował też w barwach Startu Gniezno
Wojtek G.
Wojtek G. 6.05.2017, 22:06
Wielkie dzięki, super profesjonalna transmisja. Brawo! Brawo! Brawo!
ozi
ozi 6.05.2017, 20:57
brawoo
ewaewaewa
ewaewaewa 6.05.2017, 20:39
DZIĘKUJĘ LUBELSKA
Świetna transmisja, wywiady, R.Noga rownieź,
BRAWO!!!
Elf
Elf 6.05.2017, 20:21
Piekna sprawa taka dobra transmisja meczu drugoligowego, tak trzymać powodzenia
Martin
Martin 6.05.2017, 20:27
Fajnie byc w Niemczech i módz ogladac Koziołki
Zdzichu
Zdzichu 6.05.2017, 20:00
Super że ktoś to pokazuje ,nic nie zacina ... pozdrawiam z Rybnika
rysio p.
rysio p. 6.05.2017, 18:19
Poznań pozdrawia ekipę "idź pod prąd"
Joanna
Joanna 29.04.2017, 16:56
Dziękuję za transmisje! Cieszę się ze moglam oglądać!

Pozostałe